TIME
Ամսաթիվ
23 11 2024
  • $
    389.76
  • RUBLE
    3.79
  • 406.40
WEATHER
+3.09 oC

Երկաթուղի

Հնդկաստանը հայտարարում է Իրանի ու Ադրբեջանի հետ երկաթուղային մայրուղու շինարարության ավարտի մասին

19:34 31.01.2018

«Հյուսիս-Հարավ» անվանումը ստացած եվրասիական երկաթուղային միջանցքը, որի գաղափարը դեռևս 2000 թվականից շրջանառվում է որպես Հնդկաստանը, Իրանը, Ադրբեջանն ու Ռուսաստանը միավորող ճանապարհ, նորից դարձել է տարածաշրջանային ԶԼՄ-ների առանցքային լուր:

̰
Իրանն ու Ադրբեջանը տեղապտույտի մեջ են. Վարդան Ոսկանյան

14:32 23.01.2018

Հայաստանում անհանգստություն կա, որ կկառուցվի Իրանն ու Ադրբեջանը միացնող Ռեշտ-Աստարա երկաթուղին, ինչը «Հյուսիս-հարավ» երկաթուղային մայրուղու հիմնական հատվածներից մեկն է: Այսօր հայտարարել է ԵՊՀ իրանագիտության ամբիոնի վարիչ, իրանագետ Վարդան Ոսկանյանը՝ նշելով, որ այդ մտահոգությունները անհիմն են, քանի որ Իրանի ու Ադրբեջանի հարաբերությունները տարեցտարի վատթարանում են:

̰
Իրանն ու Ադրբեջանը կարող են համատեղ ֆինանսավորմամբ կառուցել երկաթուղին

10:54 22.01.2018

Իրանի ճանապարհների փոխնախարար Ասգար Քաշանը հայտարարել է, որ Իրանն ու Ադրբեջանը կապող միակ՝ Ռեշտ-Աստարա երկաթուղին կարող է կառուցվել համաֆինանսավորմամբ. Երկրներից յուրաքանչյուրը կհատկացնի ծախսի 50%-ը, որպեսզի այն, ի վերջո, սահմանված ժամկետմերում կառուցվի:

̰
Կա՞ն նախադրյալներ ու միջոցներ Հայաստան-Իրան երկաթգծի կառուցման համար․ Վահե Էնֆիաջյան

13:05 15.11.2017

Հայաստանի խորհրդարանում հաջորդ տարվա բյուջեի մասին օրենքի քննարկման ընթացքում հարց է հնչել Հայաստան-Իրան երկաթգծի կառուցման վերաբերյալ։ «Ծառուկյան դաշինք» խմբակցության անդամ Վահե Էնֆիաջյանը հետաքրքրվել է՝ կա՞ն արդյոք նախադրյալներ և միջոցներ՝ երկու երկրների միջև երկաթուղային կապ ստեղծելու համար։

Հարցին պատասպանելիս ՀՀ ԱԺ ֆինանսավարկային և բյուջետային հանձնաժողովի նախագահ Գագիկ Մինասյանը, ում պնդմամբ՝ այս պահին երկաթգծի կառուցման համար միջոցներ չկան։ Եվ նույնիսկ կառուցման դեպքում երկաթուղին շահավետ չի լինի։

̰
BACK_TO_TOP