15:01 26.02.2019
Վերջին հինգ տարվա ընթացքում հեռուստաընկերությունների գովազդային բյուջեները նվազել են 2 անգամ: Այս մասին ասել է Հեռուստատեսության և ռադիոյի ազգային հանձնաժողովի նախագահ Տիգրան Հակոբյանը: Հեռուստատեսության և ռադիոյի ազգային հանձնաժողովի հաշվարկներով՝ եթե 2013 թվականին հեռուստաընկերությունների բյուջեն կազմել է մինչև 35 մլն դոլար, ապա անցած տարի, տարբեր հաշվարկներով այն կազմել է 15-17 մլն դոլար: «Հեռուստաընկերություններն այդ գումարը չունեն, որ […]
15:12 21.12.2018
«Շանթ» հեռուստաընկերությունը «Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամի գործունեությանը համակողմանիորեն և բարեխղճորեն լուսաբանելու համար մրցանակի է արժանացել հիմնադրամի կողմից: «Հայաստանի մանուկներ» հիմնադրամը (COAF) արդեն երրորդ տարին է՝ անցկացնում է լրատվամիջոցների համար նախատեսված մրցանակաբաշխություն, որի ընթացքում պարգևատրվում են հիմնադրամի գործունեությունը համակողմանիորեն լուսաբանած լրատվամիջոցներն ու լրագրողները: «Շնորհակալություն ենք հայտնում, որովհետև գնահատում ենք Ձեր աշխատանքը և շատ ուրախ ենք, որ մեր […]